• (Android) Cat Simulator פריצת מטבעות ללא הגבלה

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ פריצת מטבעות ללא הגבלה ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cat Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אני כל כך אוהב חתולים ואני אוהב איך אתה יכול לחוות את מה שחתול עושה ואני חושב שאם אתה מחפש משחק חתול זה המשחק המתאים לך

    זה משחק טוב בלי פיגורים זה בסדר אבל למה הנקודות שלך יורדות אם אתה מפיל משהו אבל עדיין זה משחק טוב אז אני אתן את זה בשיעור של 10/10

    עדכן את המשחק הארור, זה נהדר מכדי להשאיר אותו נרקב

    Cat Simulator Екшн pvl

    אני אוהב את זה

    זה תקוע באתחול itz רק שמגיע למסך הזה בבקשה תעשה משהו עכשיו הוא לא נפתח כי אני מחכה 30 דקות

    התקלה הזו איומה, בבקשה תקן את זה. הייתה לי את האפליקציה הזו בטלפון, מאוחר יותר מחקתי אותה כי רציתי להתקין אפליקציה חדשה, ואז ניסיתי להתקין אותה שוב ולא משנה כמה אני מנסה, היא לא נותנת לי. זה רק אומר "לא ניתן להתקין סימולטור חתולים" בזמן שהיה לי הרבה יותר מקום ממה שהיה צריך כדי להוריד את האפליקציה הזו. התעריף שלי עבור האפליקציה הזו ימשיך להיות כוכב אחד עד שהתקלה הזו תתוקן.

    זה די כיף כשאתה חתולי.

    אני חושב שהמשחק הזה מאוד כיף אבל יש תקלה מעצבנת אחת שאני נתקל בה כל הזמן, זה שכשאתה בבית השלישי למעלה נראה שאתה שוקע באדמה, זה היה לי מאוד מעצבן כי כשאתה נמצא בבית אתגר מתוזמן והניסיון שלך לגרום להרס בחדר לאחר זמן מה בו נראה שאתה שוקע באדמה ולא מצליח לצאת החוצה, אז עד שהבעיה הזו תתוקן אני אתן לה 3 כוכבים


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :